Stichting Kinderboerderij Voorschoten is geen commerciële instelling, maar streeft er naar de bezoekers het zo goed mogelijk naar de zin te maken.
Om dit mogelijk te maken is de steun van sponsors en donateurs erg belangrijk!

Alle giften zijn van harte welkom op onze bankrekening, nummer NL39 RABO 0157 2962 02 t.n.v. Stichting Kinderboerderij Voorschoten.

Al voor minimaal €15,- per jaar bent u donateur. U krijgt daarvoor de nieuwsbrief 2 keer per jaar digitaal toegestuurd met al het nieuws over de ontwikkelingen rond de kinderboerderij.U krijgt ook een persoonlijke uitnodiging voor speciale activiteiten en happenings. Bij een jaarlijkse donatie van €100,- of meer, mag u aangeven in overleg met de beheerder waarvoor uw bijdrage moet worden aangewend, bijvoorbeeld voor educatie of voor onderhoud.

U krijgt iedere jaar een verzoek van onze penningmeester om uw bijdrage over te maken. Dit gaat dus niet via automatische incasso.

Met uw steun kan de kinderboerderij net dat beetje extra doen voor educatie, onderhoud en behoud van kwaliteit!

Als bedrijf kunt u sponsor worden van Stichting Kinderboerderij Voorschoten door een jaarlijkse bijdrage van minimaal €50,-. Op het formulier kunt u deze voorkeur aankruisen. De voordelen van het donateurschap zijn er natuurlijk ook voor de sponsor! Daarnaast wordt uw bedrijfsnaam vermeld op onze website, zodat uw betrokkenheid met de kinderboerderij voor velen zichtbaar is.

Onze Sponsors

Wil jij ook hier staan?