Download het inschrijfformulier

Ondernemer: word sponsor van de kinderboerderij Voorschoten!
Zonder uw steun kunnen wij niet blijven bestaan.

Stichting Kinderboerderij Voorschoten is geen commercieel bedrijf, maar een stichting zonder winstoogmerk. De kinderboerderij vraagt geen entree aan haar bezoekers. Omdat een groot deel van de subsidie zal wegvallen, zijn wij in de toekomst afhankelijk van sponsors en supporters om de kinderboerderij draaiende te houden. Alle sponsorgelden en donaties komen geheel ten goede aan de kinderboerderij en haar bewoners. Denk daarbij dan aan kosten voor voer, hooi, dierenarts en onderhoud van de dierenverblijven en het terrein.

U kunt met uw bedrijf sponsor worden van de kinderboerderij met een bedrag van minimaal €200,00 per jaar of hoofdsponsor met een bedrag van minimaal €750,00 per jaar.

Wat kunt u van ons verwachten?

Als hoofdsponsor kunt u bepalen waaraan uw bijdrage besteed moet worden, waarbij u kunt aangeven dat die bestemd dient te worden voor : educatie, of voer en verzorging, of onderhoud van opstallen, of zorg. Wellicht heeft u daar een eigen idee over, waaraan  in overleg vorm gegeven kan worden. Zo wordt uw bedrijf gekoppeld aan een activiteit, die binnen onze doelstelling valt en past bij uw bedrijf. Dat wordt op het (hoofd)sponsorbord van de kinderboerderij en op onze website duidelijk zichtbaar vermeld.

Voor alle sponsors geldt:

• Uw bedrijfsnaam en eventueel uw logo worden op onze website vermeld.
  • Uw bedrijfsnaam en eventueel uw logo worden op de kinderboerderij zelf als (hoofd)sponsor duidelijk zichtbaar vermeld, waardoor uw steun aan de Kinderboerderij blijkt.
  • Uw bedrijf wordt uitgenodigd voor supporter- en sponsorbijeenkomsten, waar uw bedrijf zich kan presenteren, in overleg met de directie.
  • U ontvangt als sponsor twee keer per jaar een digitale nieuwsbrief.
  • U bent tijdens openingstijden altijd welkom om te bekijken of uw geld goed wordt besteed.

Met liefst 30.000 bezoekers per jaar zet u uw bedrijf op een positieve manier in de markt!

U kunt zich aanmelden door invulling van het sponsor formulier, verkrijgbaar op de Kinderboerderij of digitaal te downloaden (zie onderstaande link). U ontvangt vervolgens een bevestiging van uw aanmelding onder toezending van onze factuur.

Uiteraard kunt u ook contact opnemen met Sandy Seijn, bereikbaar tijdens de openingstijden op de kinderboerderij,  Rosenburgherlaan 9, 2252 AX Voorschoten,  telefonisch 06-18079224 of per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Download het inschrijfformulier

Onze Sponsors