Tijdens uw vakantie kan uw konijn of cavia ook bij ons op de kinderboerderij logeren.

Voor deze logeerdieren hebben wij een aparte ruimte waar zij prima verzorgt worden tijdens hun verblijf op onze kinderboerderij.De konijn/cavia moet in zijn eigen hok gebracht worden met eigen drinkfles en voerbak.Wij vullen en verzorgen verder alles.
Bij ons op de kinderboerderij staan wij erom bekend dat iedere konijn en cavia op de dag enkele uren uit hun hok mogen, dit doen wij ook met de logeerdieren!
 De logeerkosten zijn €2.00 per dag per dier.

LEASE PLAN

Onze konijnen en cavia's doen mee aan een lease plan.Dit houdt in dat deze dieren woorden uitgeleend inclusief buitenhok/binnenhok, voer, plan hoe te verzorgen.Zo kan er gekeken worden , hoe het nu is om voor een huisdier te zorgen! Eigenlijk best veel werk ! maar je krijgt er ook veel voor terug.Liefde van het dier, maar verantwoordelijkheid voor de verzorger. Het logeerdier mag 2 weken blijven en de kosten zijn €15.00. Borg bedraagt €50.00, deze wordt na afloop weer terug betaald.

Dit is een mooie manier om te zorgen dat de dieren niet worden aangeschaft en later naar een asiel moeten wegens allerlei redenen.Zo kan er goed gekeken worden of zo'n dier in het gezin past en later zelf aangeschaft kan worden.

Voor verdere info : Sandy de beheerder 06-18079224