Je kan bij ons op de kinderboerderij ook je verjaardagsfeestje vieren!

shetlanderij de Vossenhoeve verzorgd deze feestjes.

De kinderfeestjes zijn geheel verzorgd en zijn er in verschillende thema’s.
Doordat wij ook veel dieren binnen hebben, zijn wij niet van het weer afhankelijk en organiseren wij het gehele jaar deze feestjes.

Zo hebben wij bv, een kinderfeestje standaard, dit houdt in dat wij de kinderen op een leuke speelse manier kennis laten maken met onze dieren. Dit doen wij door middel van een rondleiding, speurtocht en natuurlijk gaan we de shetlandpony's poetsen. Ter afsluiting maken wij een ritje met de ponywagen en mogen de kinderen meerijden.

Wij verzorgen ook een kinderfeestje speciaal, dit is geschikt voor kinderen ouder dan 9 jaar.

Hier spelen de shetlandpony's een grote rol in. Wij vertellen van alles over onze pony's, we gaan ze uitgebreidt verzorgen en borstelen. de manen worden gevlochten en de hoeven gelakt. Daarna gaan we met de ponykar rijden en mag elk kind een keertje sturen . Dit feestje is geschikt voor max 6 kinderen.

Natuurlijk zorgen wij bij de feestjes ook voor limo, cake en chipies en als de kinderen naar huis gaan krijgen ze een aardigheidje mee!

Een feestje kost bij ons €95,-.

De feestjes zijn alle dagen van de week mogelijk, alleen maandag zijn wij gesloten en zondag houden we een rustdag.